GASTGEZIN GEZOCHT

Wij zijn op zoek naar ervaren enthousiaste vrijwilligers die af en toe een hond of kat willen opvangen voor Stichting Zwerfdieren Kreta.

Dit houdt in dat u een hond of kat opvangt totdat deze zijn gouden mandje gevonden heeft. Dit kan voor een paar dagen zijn maar ook langer, dit is vooraf niet te voorspellen.

De honden en katten op Kreta hebben het zwaar en zijn op straat meestal ten dode opgeschreven. Wij proberen dit dierenleed tegen te gaan door op beperkte schaal honden en katten te laten adopteren in Nederland. Verder ondersteunen wij neutralisatie projecten op Kreta om de zwerfdieren problematiek daar aan te pakken.

U kunt zich aanmelden via het contactformulier of door een email te sturen aan:

gastgezin@stichtingzwerfdierenkreta.nl

vermeld waarom en waaruit de ervaring bestaat in het bericht aan ons. Na ontvangst wij nemen contact met u op om een en ander door te nemen.