Met wie werken wij samen:

Wij werken samen met diverse particuliere initiatieven en asielen op Kreta. Vele honden en katten van de straat worden door mensen thuis opgevangen en verzorgt, sommige belanden in een van de asielen. De honden en katten die wij aanbieden voor adoptie worden bij voorkeur vooraf in huis genomen, maar altijd volledig klaargemaakt voordat ze naar Nederland komen. Deze honden of katten redden het niet op straat. De particulieren waarmee wij samenwerken betalen vaak al het voer en artsbezoek uit eigen zak zonder dat daar een vergoeding tegenover staat. Als stichting willen wij de particulieren die met ons samenwerken ondersteunen door voer te schenken en de kosten van neutralisatie en entingen te vergoeden. De vele asielen worden door ons gesteund met voerdonaties.

Ook de neutralisatie campagnes om de zwerfdierenpopulatie in te perken hebben onze aandacht. We willen ons inzetten om zwerfdieren middels de CNVR methode te neutraliseren zodat er niet jaarlijks vele zwerfdieren geboren worden. Eigenlijk willen we onszelf overbodig maken. Want dat zou betekenen dat er geen zwerfdierenproblematiek meer is op Kreta.